ostatnia migracja danych: ok. 5 godzin temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 45 dni temu |
REKRUTACJA NA STUDIA W IOWA STATE UNIVERSITY (USA) w semestrze letnim 2023/2024 |
ERASMUS+ Rekrutacja wyłącznie w formie ONLINE DEADLINE: 7 LISTOPADA 2023 UCZELNIA PRZYJMUJĄCA: Iowa State University (USA) DOTYCZY: studenci I stopnia (od drugiego roku studiów z wyłączeniem ostatniego semestru studiów) następujących kierunków:
WYSOKOŚĆ WSPARCIA DLA STUDENTA POBIERAJĄCEGO STYPENDIUM SOCJALNE LUB POSIADAJĄCEGO ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI: 3500 EUR stypendium oraz 820 EUR na podróż plus 1 250 EUR jednorazowej dopłaty. CZAS TRWANIA STUDIÓW: 07.01.2024 - 07.06.2024 (5 miesięcy) LICZBA MIEJSC: 3 HARMONOGRAM REKRUTACJI: 24 października 2023 – 7 listopada 2023 Wysyłanie następujących dokumentów i informacji na adres: anna.posadowska-malarz@upwr.edu.pl
Egzaminy językowe z angielskiego online dla studentów, którzy:
Strona Iowa State University: https://www.iastate.edu/ |
Biblioteka UPWr |
Studentko, Studencie, przed Tobą nowy rok akademicki – kolejny, a może pierwszy? Zachęcamy, aby czas studiów połączyć z możliwościami, jakie daje biblioteka. Potrzebujesz książek na zajęcia lub do pisania pracy/projektu/referatu? Zapisz się i wypożycz do domu potrzebne materiały lub skorzystaj z ich wersji elektronicznej (e-książki i e-czasopisma są dostępne również zdalnie, po zalogowaniu się na swoje konto biblioteczne). W Bazie Wiedzy UPWr znajdziesz m.in. ponad 100 tytułów zdigitalizowanych podręczników i skryptów. Jak uzyskać do nich dostęp? Współlokatorzy nie dają spokoju? Przyjdź do biblioteki, żeby pouczyć się w ciszy. A może wręcz przeciwnie – chcesz podyskutować nad tematem zajęć ze znajomymi? W bibliotece to też możliwe! Sprawdź dostępne przestrzenie do nauki indywidualnej i grupowej oraz relaksu. Możesz również skorzystać z szerokiej oferty szkoleń. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z biblioteką, weź udział w szkoleniu z podstaw korzystania z Biblioteki UPWr – wypełnij ankietę, abyśmy mogli ustalić terminy webinariów. Mamy nadzieję, że wkrótce spotkamy się w Bibliotece Głównej lub Bibliotekach Wydziałowych. W razie pytań i wątpliwości, śmiało wysyłaj maile lub wiadomości na czacie, zadzwoń lub skontaktuj się poprzez social media i, oczywiście, osobiście :) Najważniejsze informacje znajdziesz na naszej stronie oraz w zakładce „Biblioteka” dostępnej w bocznym panelu USOS. Pozdrawiamy ciepło Zespół Biblioteki UPWr |
Podstawy korzystania z Biblioteki UPWr – ankieta dot. terminu szkolenia on-line |
Każdą osobę zainteresowaną poznaniem podstaw korzystania z Biblioteki UPWr zachęcamy do wzięcia udziału w ankiecie, dzięki której ustalone zostaną terminy szkoleń on-line z tego zakresu. Do udziału zapraszamy szczególnie studentów I roku, ale także każdego, kto chciałby sprawnie i świadomie korzystać z możliwości, jakie daje biblioteka. Ankieta jest aktywna do 16.10.2023 r. Terminy webinariów zostaną podane 19.10.2023 r. Link do ankiety |
mLegitymacja |
Szanowni Studenci, uprzejmie informujemy, że od roku akademickiego 2023/2024 mogą Państwo wnioskować o wydanie mLegitymacji. W celu złożenia wniosku proszę użyć linku - mLegitymacja Aby zalogować się do systemu, uprzejmie prosimy użyć identycznych danych do logowania jak do systemu USOSWeb. Po złożeniu wniosku należy poczekać chwilę, aż zostanie wygenerowany QR kod na potrzeby mLegitymacji. W razie problemów, uprzejmie prosimy o kontakt pod adresem: mlegitymacja@upwr.edu.pl |
Zapisy na przedmioty ogólnouczelniane - semestr zimowy 2023/2024 |
Zapisy na przedmioty ogólnouczelniane, w tym Przedsiębiorczość akademicka, przedmioty oferowane przez Studium Języków Obcych i Nauk Humanistyczno-Społecznych (języki obce, przedmioty humanistyczno-społeczne) oraz Studium Wychowania Fizycznego i Sportu odbywają się zgodnie z harmonogramem określonym w Zarządzeniu nr 66/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 21 kwietnia 2023 roku w sprawie zasad organizacji roku akademickiego 2023/2024 Terminarz zapisów na semestr zimowy 2023/2024:
Ww. terminy zapisów nie dotyczą studentów pierwszego semestru studiów pierwszego stopnia oraz pierwszego semestru jednolitych studiów magisterskich. Student/studentka dokonuje zapisu na przedmiot, w semestrze, w którym przewidziana jest jego realizacja (informacja ta zawarta jest w rozkładzie zajęć dla danego kierunku). Zapisy odbywają się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez serwis USOSweb (zakładka: DLA STUDENTÓW—>REJESTRACJA—>REJESTRACJE NA PRZEDMIOTY). Kursy ogólnouczelniane: Oferta Języków Obcych Oferta przedmiotów Humanistyczno-Społecznych Oferta Studium Wychowania Ficzycznego i Sportu Przedsiębiorczość i Innowacje |
Wydział Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji - Zapisy na przedmioty obligatoryjne i fakultatywne – semestr zimowy 2023/2024. |
Zapisy dotyczą następujących kierunków studiów: architektura krajobrazu, Bioeconomy, budownictwo, geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna, inżynieria bezpieczeństwa, inżynieria środowiska, inżynieria i gospodarka wodna Terminarz zapisów na kierunkowe zajęcia obligatoryjne oraz fakultatywne: od 28 września (czwartek) od godz. 8.00 do 29 września (piątek) do godz. 23.59. oraz 2 października (poniedziałek) – korekta zapisów od godz. 8.00 do 23.59. Zapisy nie dotyczą studentów pierwszego semestru studiów pierwszego stopnia - studia stacjonarne oraz studentów studiów niestacjonarnych (w/w studenci zostaną zapisani na zajęcia przez pracowników Dziekanatu, studentów studiów niestacjonarnych obowiązują tylko zapisy na przedmioty ogólnouczelniane). |
Nowe Ankiety - podziel się z nami swoimi opiniami! |
Od 1 lutego 2023 r. na Wasze skrzynki zostaną wysłane wiadomości z dostępem do nowych ankiet, w których będziecie mogli ocenić pracę dziekanatu, Centrum Spraw Studenckich i innych jednostek obsługujących studentów, dostępu do informacji i jej aktualności oraz infrastruktury uczelni a także oceny systemu przyznawania świadczeń dla studentów. Wszystkie ankiety są anonimowe i będą aktywne do 30 września br. Zachęcamy wszystkich Państwa do wyrażenia swoich opinii. Uczelniany Zespół ds. Ankietyzacji |
Ankieta oceny zajęć dydaktycznych i prowadzącego |
Po raz kolejny na UPWr rusza kompleksowa ewaluacja zajęć dydaktycznych. Od 05 do 18 lipca 2023 r. na indywidualnych kontach systemu USOSweb dostępne będą ankiety oceny zajęć dydaktycznych, w których studenci będą pytani m.in. o rzetelność, komunikatywność i kulturę osobistą prowadzącego, a także o prowadzenie zajęć zdalnych. Jest też w nich miejsce na wpisywanie własnych uwag. Każdy student Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu będzie mógł ocenić wszystkie swoje zajęcia prowadzone zdalnie z zakończonego właśnie semestru. Wszystkie ankiety są anonimowe. Studenci wydziału, na którym co najmniej 40% studentów (30% w przypadku studentów weterynarii) wypełni ankiety, otrzymają jeden dodatkowy dzień wolny od zajęć w następnym semestrze. Jaki będzie to dzień – zależy już tylko od ustaleń wydziałowego samorządu studentów z dziekanem. |
Nowe Ankiety - podziel się z nami swoimi opiniami! |
Od 1 lutego 2023 r. na Wasze skrzynki zostaną wysłane wiadomości z dostępem do nowych ankiet, w których będziecie mogli ocenić pracę dziekanatu, Centrum Spraw Studenckich i innych jednostek obsługujących studentów, dostępu do informacji i jej aktualności oraz infrastruktury uczelni a także oceny systemu przyznawania świadczeń dla studentów. Wszystkie ankiety są anonimowe i będą aktywne do 30 września br. Zachęcamy wszystkich Państwa do wyrażenia swoich opinii. Uczelniany Zespół ds. Ankietyzacji |
BIP w Portugalii – trwa rekrutacja! |
W programie biorą udział uniwersytety:
Kto może brać udział ze strony UPWr:
Miejsce: CERES, Aljezur, Portugalia Czas trwania:10.09.2023 - 23.09.2023 (część fizyczna) plus część wirtualna. Termin składania dokumentów: do 23 czerwca 2023. Kurs będzie składał się z licznych wizyt w terenie oraz modułów związanych z: Studenci pokrywają tylko koszty podróży (możliwość dofinansowania kosztów podróży) Liczba miejsc: 5 Liczba ECTS: 7 Studenci korzystają z bogatego, międzynarodowego doświadczenia naukowców z uczelni partnerskich. Wiecej informacji tutaj WYMAGANIA REKRUTACYJNE:
KONTAKT NAUKOWY na UPWr: dr Tomasz Kokurewicz tomasz.kokurewicz@upwr.edu.pl OPIEKUN ADMINISTRACYJNY (UPWr): Anna Posadowska-Malarz anna.posadowska-malarz@upwr.edu.pl |
Problem z dostępem po aktualizacji systemu USOS |
Szanowni Państwo! W przypadku wyświetlenia strony w sposób nieczytelny, bądź po otrzymaniu komunikatu "zaloguj się aby kontynuować. Strona, którą chcesz wyświetlić dostępna jest jedynie dla osób zalogowanych." pomimo wcześniejszego zalogowania się do systemu, prosimy o wyczyszczenie pamięci podręcznej swojej przeglądarki internetowej. Poniżej zostały zamieszczone linki do stron z instrukcją czyszczenia pamięci podręcznej: czyszczenie pamięci podręcznej w przegladarce Firefox czyszczenie pamięci podręcznej w przeglądrace Chrome czyszczenie pamięci podręcznej w przeglądarce Internet Explorer Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość. |
Witaj w systemie USOSweb |
Pierwsze logowanie do systemu powinno być możliwe po otrzymaniu legitymacji studenckiej (dotyczy nowych studentów). Problemy z logowaniem można zgłaszać mailowo na adres: usos@upwr.edu.pl Zalogować można się poprzez CAS do którego przekierowuje przycisk "zaloguj", znajdujący się w prawym górnym rogu strony. Domyślne dane logowania dla studentów to numer albumu (login) oraz hasło składające się z pełnego numeru PESEL, małej pierwszej litery imienia oraz znaku wykrzyknik (pisanych w podanej kolejności). Po kliknięciu przycisku "zaloguj" nastąpi przekierowanie na stronę Centralnego Systemu Uwierzytelniania Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu , gdzie należy wprowadzić dane do logowania. Po poprawnym zalogowaniu nastąpi przekierowanie do strony USOSweb. W razie konieczności, istnieje możliwość zmiany hasła do systemów UPWr w punktach do tego przystosowanych: - Gmach Główny UPWr, ul. Norwida 25 (obok windy znajdującej się na lewo od wejścia). - Wydział Biologii i Hodowli Zwierząt, ul. Chełmońskiego 38 C (wejście główne). - Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Chełmońskiego 37 (obok Dziekanatu). Link do zmiany hasła dostępny z sieci wewnętrznej UPWr: http://upwr.edu.pl/zmiana_hasla Ważne: Hasło musi spełniać następujące wymagania: 1. Nie może zawierać nazwy konta użytkownika ani części jego pełnej nazwy dłuższej niż dwa kolejne znaki. 2. Musi składać się z co najmniej sześciu znaków. 3. Musi zawierać znaki z trzech spośród następujących czterech kategorii: a) wielkie litery alfabetu ( od A do Z) b) małe litery alfabetu ( od a do z) c) cyfry (od 0 do 9) d) znaki niealfabetyczne (np. !,$,%) |
UWAGA! Pobieranie listy adresów email studentów |
Szanowni Państwo Prowadzący,
pod adresem https://usos.upwr.edu.pl/kontroler.php?_action=home/grupy znajduje się lista grup do których są Państwo przypisani jako prowadzący. Po kliknięciu na grupę, pojawi się ekran z lstą studentów (o ile zostali wpisani do grupy).
Listę studentów można wyeksportować do pliku programu EXCEL, gdzie pojawi się kolumna z adresami mailowymi. Instrukcja w formacie .pdfLista starostów (dostępna dla prowadzących posiadających upoważnienie do przetwarzania danych osobowych)*Do wglądu dla prowadzących z pustymi grupami - pełna lista adresów mailowych studentów z podziałem na kierunki w formacie .xlsxProblemy z eksportem listy studentów prosimy zgłaszać na adres: usos@upwr.edu.plW sprawie braków studentów na liście prosimy o kontakt z pracownikami Dziekanatów |
Udostępnianie danych |
Udostępnianie danych za pomocą dysku google
Szanowni Panstwo,
w celu ochrony danych osobowych, administratorzy systemu USOS stworzyli instrukcję jak udostępniać dane za pomocą dysku google.
Nim zaczniemy coś udostępniać prosimy o przeczytanie instrukcji.
Instrukcja w formacie .pdf |
Aplikacja EmergencyEdu |
Aplikacja EmergencyEdu jako wsparcie dla studentów Szanowni Panstwo, mamy przyjemność przedstawić aplikacje EmergencyEdu. Aplikacja jest kompendium wiedzy dla studentów obcokrajowców. Jest aktualnym zbiorem informacji na temat przepisów obowiązujących w Polsce. Ponadto pomaga w sytuacjach kryzysowych (kradzież, wypadek, pomoc medyczna). Ma ułatwić integracje studentów zagranicznych, w szczególności tych nowo przybyłych. Wygląd jak i sam opis aplikacji można zobaczyć na stronie sklepu "Google Play" jak i w "App Store" |
Archiwum Prac Dyplomowych 31.03.2017 |
APD(Archiwum Prac Dyplomowych) pełni rolę katalogu oraz repozytorium elektronicznych wersji prac powstających na uczelni.Zasadnicza funkcja serwisu APD, oprócz archiwizowania i udostepniania prac, jest wspomaganie procedury ich składania i archiwizacji w systemie.APD pomaga skoordynowac i ułatwia te działania, definiujac składajacy sie z wykonywanych przez kolejne osoby kilku kroków proces obsługi prac, którego przejscie jest konieczne do poprawnego zarchiwizowana pracy w systemie.
Kilknij w ten link, przekierowuje on do systemu APD
Zalogować można się poprzez CAS do którego przekierowuje przycisk "zaloguj", znajdujący się w prawym górnym rogu strony. |
USOS Mail dla Studentów 08.11.2018 |
Instrukcja zawiera informacje o sposobie korzystania z elektroniczej poczty systemu USOSweb. Kilknij w ten link, aby przejść do instrukcji |
USOS Mail dla Pracowników 26.10.2018 |
Na potrzeby Pracowników naukowo-dydaktycznych opracowano instrukcję obsługi systemu USOS Mail, by usprawnić komunikację ze Studentami. Kilknij w ten link, aby pobrać instrukcję W razie dalszych problemów w obsłudze funkcjonalności, prosimy o kontakt pod adres usos@upwr.edu.pl |
Instrukcje dla pracowników administracyjnych USOS |
Kilknij w ten link, przekierowuje on do strony z instrukcjami dla pracowników administracyjnych USOS |
Więcej informacji można znaleźć na stronach Wydziałów |
Strona Wydziału BiHZ Strona Wydziału IKŚiG Strona Wydziału BiNoŻ Strona Wydziału MW Strona Wydziału PT |