ostatnia migracja danych: 32 minuty temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 36 dni temu |
EU GREEN - rekrutacja na program BIP |
W PROGRAMIE BIP BIORĄ UDZIAŁ NASTĘPUJĄCE UNIWERSYTETY:
WYMAGANIA REKRUTACYJNE:
OPIEKUN MERYTORYCZNY GRUPY z UPWr: Prof. Cezary Kabała cezary.kabala@upwr.edu.pl KONTAKT ADMINISTRACYJNY na UPWr: Anna Posadowska-Malarz anna.posadowska-malarz@upwr.edu.pl |
Rekrutacja na wyjazdy na studia 2022/2023 w ramach Erasmus+ |
Szanowni Studenci, Rekrutacja na wyjazdy na studia 2022/2023 w ramach Erasmusa odbędzie się w dniach 7 - 18 marca 2022. Wszystkie informacje dostępne są tutaj: Erasmus+ 2022/2023 |
Zapisy na przedmioty ogólnouczelniane |
Szanowni Studenci, Zapisy na przedmioty ogólnouczelniane, realizowane w Studium Języków Obcych i Nauk Humanistyczno-Społecznych oraz Studium Wychowania Fizycznego i Sportu odbywają się drogą elektroniczną w systemie UL. Zapisy na przedmioty ogólnouczelniane rozpoczynają odbywają się zgodnie z harmonogramem określonym w Zarządzeniu Rektora nr 123/2021r. w sprawie zasad organizacji roku akademickiego 2021/2022: Zarządzenie Rektora nr 123/2021r. Terminarz zapisów na semestr letni 2021/2022: Zapisy na zajęcia ogólnouczelniane dla wszystkich kierunków studiów stacjonarnych i dla studiów niestacjonarnych na kierunku Weterynaria: • przedmioty ogólnouczelniane: 27 II – 28 II 2022, termin dodatkowy: 3 III 2022 r. w godzinach: od 7:00 – 27 II 2022 r. do 15:00 – 28 II 2022 r. oraz 7:00 – 15:00 3 III 2022 r. Zapisy na zajęcia ogólnouczelniane dla pozostałych kierunków studiów niestacjonarnych • przedmioty ogólnouczelniane: 1 III – 2 III 2022 r.; termin dodatkowy: 5 III – 6III 2022 r. w godzinach: od 7:00 – 1 III 2022 r. do 15:00 – 2 III 2022 r. oraz 7:00 5 III 2022 r. do 15:00 6 III 2022 r. Student/studentka dokonuje zapisu na przedmiot, w semestrze, w którym przewidziana jest jego realizacja (informacja ta zawarta jest w rozkładzie zajęć dla danego kierunku). Zapisy odbywają się na stronie https://ul.upwr.edu.pl/ Jak zapisać się? Instrukcja szczegółowa. Ofertę kursów ogólnouczelnianych i reguły organizacyjne zamieszczają Studium Języków Obcych i Nauk Humanistyczno-Społecznych oraz Studium Wychowania Fizycznego i Sportu na swoich stronach domowych. Oferta dla języków obcych Oferta dla przedmiotów humanistyczno-społecznych Oferta dla zajęć sportowych |
Zapisy na przedmioty: Przedsiębiorczość akademicka oraz Innowacje |
Zajęcia z przedmiotów Przedsiębiorczość akademicka oraz Innowacje będą realizowane na czterech spotkaniach. Terminy spotkań dla poszczególnych grup będą widoczne przy zapisach. Zapisy na przedmiot Przedsiębiorczość akademicka dla studentek i studentów 6. semestru stacjonarnych studiów licencjackich: Kod przedmiotu SJO-SI>PRZAK – Przedsiębiorczość akademicka Termin zapisów: 27 II– 28 II 2022, termin dodatkowy: 3 III 2022 Termin rekrutacji do projektu przez IRK: 27 II - 6 III 2022 Zapisy na przedmiot Innowacje dla studentek i studentów 1. lubi 2. semestru stacjonarnych studiów magisterskich: Kod przedmiotu SJO-SM>INNOW – Innowacje Termin zapisów: 27 II– 28 II 2022, termin dodatkowy: 3 III 2022 Termin rekrutacji do projektu przez IRK: 27 II - 6 III 2022 Student niezapisany na zajęcia nie uzyskuje zaliczenia z tego przedmiotu. UWAGA !!! Ważna informacja dla studentek i studentów: informacja na temat zapisu w IRK Zajęcia z przedmiotów Przedsiębiorczość akademicka oraz Innowacje będą prowadzone na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu w ramach projektu POWR.03.05.00-00-ZR48/18, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Wiedza Edukacja Rozwój. Dzięki temu dofinansowaniu możemy zaprosić do prowadzenia tych zajęć wyjątkową kadrę złożoną z doświadczonych edukatorów i innowacyjnych przedsiębiorców. Wiąże się to także z koniecznością dopełnienia dodatkowych formalności. Prosimy o zapoznanie się z informacją informacja na temat zapisu w IRK dla studentek i studentów studiów stacjonarnych zapisujących się na ww. przedmioty. |
Problem z dostępem po aktualizacji systemu USOS |
Szanowni Państwo! W przypadku wyświetlenia strony w sposób nieczytelny, bądź po otrzymaniu komunikatu "zaloguj się aby kontynuować. Strona, którą chcesz wyświetlić dostępna jest jedynie dla osób zalogowanych." pomimo wcześniejszego zalogowania się do systemu, prosimy o wyczyszczenie pamięci podręcznej swojej przeglądarki internetowej. Poniżej zostały zamieszczone linki do stron z instrukcją czyszczenia pamięci podręcznej: czyszczenie pamięci podręcznej w przegladarce Firefox czyszczenie pamięci podręcznej w przeglądrace Chrome czyszczenie pamięci podręcznej w przeglądarce Internet Explorer Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość. |
Kursy wyrównawcze z matematyki, chemii i fizyki - Ostatnie wolne miejsca! |
Uwaga studenci pierwszego semestru pierwszego roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia i jednolitych studiów magisterskich realizowanych w języku polskim. Są jeszcze pojedyncze wolne miejsca w grupach na zajęcia wyrównawcze z matematyki, chemii i fizyki. Prosimy o przeanalizowanie oferowanych terminów i zgłaszanie mailem, które grupy Państwo wybrali. Wybieracie Państwo dwa przedmioty. Zgłoszenia należy wysłać na adres css1@upwr.edu.pl do 15 listopada. |
Problem z dostępem po aktualizacji systemu USOS |
Szanowni Państwo! W przypadku wyświetlenia strony w sposób nieczytelny, bądź po otrzymaniu komunikatu "zaloguj się aby kontynuować. Strona, którą chcesz wyświetlić dostępna jest jedynie dla osób zalogowanych." pomimo wcześniejszego zalogowania się do systemu, prosimy o wyczyszczenie pamięci podręcznej swojej przeglądarki internetowej. Poniżej zostały zamieszczone linki do stron z instrukcją czyszczenia pamięci podręcznej: czyszczenie pamięci podręcznej w przegladarce Firefox czyszczenie pamięci podręcznej w przeglądrace Chrome czyszczenie pamięci podręcznej w przeglądarce Internet Explorer Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość. |
Ankietyzacja w systemie USOS |
Po raz kolejny na UPWr rusza kompleksowa ewaluacja zajęć dydaktycznych. Od 1 do 12 marca 2021 r. na indywidualnych kontach systemu USOSweb dostępne będą ankiety oceny zajęć dydaktycznych, w których studenci będą pytani m.in. o rzetelność, komunikatywność i kulturę osobistą prowadzącego, a także o prowadzenie zajęć zdalnych. Jest też w nich miejsce na wpisywanie własnych uwag. Każdy student Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu będzie mógł ocenić wszystkie swoje zajęcia prowadzone zdalnie z zakończonego właśnie semestru. Wszystkie ankiety są anonimowe. Studenci wydziału, na którym co najmniej 40% studentów z każdego kierunku studiów wypełni ankiety, otrzymają jeden dodatkowy dzień wolny od zajęć w następnym semestrze. Jaki będzie to dzień – zależy już tylko od ustaleń wydziałowego samorządu studentów z dziekanem. |
Witaj w systemie USOSweb |
Pierwsze logowanie do systemu powinno być możliwe po otrzymaniu legitymacji studenckiej (dotyczy nowych studentów). Problemy z logowaniem można zgłaszać mailowo na adres: usos@upwr.edu.pl Zalogować można się poprzez CAS do którego przekierowuje przycisk "zaloguj", znajdujący się w prawym górnym rogu strony. Domyślne dane logowania dla studentów to numer albumu (login) oraz hasło składające się z pełnego numeru PESEL, małej pierwszej litery imienia oraz znaku wykrzyknik (pisanych w podanej kolejności). Po kliknięciu przycisku "zaloguj" nastąpi przekierowanie na stronę Centralnego Systemu Uwierzytelniania Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu , gdzie należy wprowadzić dane do logowania. Po poprawnym zalogowaniu nastąpi przekierowanie do strony USOSweb. W razie konieczności, istnieje możliwość zmiany hasła do systemów UPWr w punktach do tego przystosowanych: - Gmach Główny UPWr, ul. Norwida 25 (obok windy znajdującej się na lewo od wejścia). - Wydział Biologii i Hodowli Zwierząt, ul. Chełmońskiego 38 C (wejście główne). - Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Chełmońskiego 37 (obok Dziekanatu). Link do zmiany hasła dostępny z sieci wewnętrznej UPWr: http://upwr.edu.pl/zmiana_hasla Ważne: Hasło musi spełniać następujące wymagania: 1. Nie może zawierać nazwy konta użytkownika ani części jego pełnej nazwy dłuższej niż dwa kolejne znaki. 2. Musi składać się z co najmniej sześciu znaków. 3. Musi zawierać znaki z trzech spośród następujących czterech kategorii: a) wielkie litery alfabetu ( od A do Z) b) małe litery alfabetu ( od a do z) c) cyfry (od 0 do 9) d) znaki niealfabetyczne (np. !,$,%) |
UWAGA! Pobieranie listy adresów email studentów |
Szanowni Państwo Prowadzący,
pod adresem https://usos.upwr.edu.pl/kontroler.php?_action=home/grupy znajduje się lista grup do których są Państwo przypisani jako prowadzący. Po kliknięciu na grupę, pojawi się ekran z lstą studentów (o ile zostali wpisani do grupy).
Listę studentów można wyeksportować do pliku programu EXCEL, gdzie pojawi się kolumna z adresami mailowymi. Instrukcja w formacie .pdfLista starostów (dostępna dla prowadzących posiadających upoważnienie do przetwarzania danych osobowych)*Do wglądu dla prowadzących z pustymi grupami - pełna lista adresów mailowych studentów z podziałem na kierunki w formacie .xlsxProblemy z eksportem listy studentów prosimy zgłaszać na adres: usos@upwr.edu.plW sprawie braków studentów na liście prosimy o kontakt z pracownikami Dziekanatów |
Udostępnianie danych |
Udostępnianie danych za pomocą dysku google
Szanowni Panstwo,
w celu ochrony danych osobowych, administratorzy systemu USOS stworzyli instrukcję jak udostępniać dane za pomocą dysku google.
Nim zaczniemy coś udostępniać prosimy o przeczytanie instrukcji.
Instrukcja w formacie .pdf |
Aplikacja EmergencyEdu |
Aplikacja EmergencyEdu jako wsparcie dla studentów Szanowni Panstwo, mamy przyjemność przedstawić aplikacje EmergencyEdu. Aplikacja jest kompendium wiedzy dla studentów obcokrajowców. Jest aktualnym zbiorem informacji na temat przepisów obowiązujących w Polsce. Ponadto pomaga w sytuacjach kryzysowych (kradzież, wypadek, pomoc medyczna). Ma ułatwić integracje studentów zagranicznych, w szczególności tych nowo przybyłych. Wygląd jak i sam opis aplikacji można zobaczyć na stronie sklepu "Google Play" jak i w "App Store" |
Archiwum Prac Dyplomowych 31.03.2017 |
APD(Archiwum Prac Dyplomowych) pełni rolę katalogu oraz repozytorium elektronicznych wersji prac powstających na uczelni.Zasadnicza funkcja serwisu APD, oprócz archiwizowania i udostepniania prac, jest wspomaganie procedury ich składania i archiwizacji w systemie.APD pomaga skoordynowac i ułatwia te działania, definiujac składajacy sie z wykonywanych przez kolejne osoby kilku kroków proces obsługi prac, którego przejscie jest konieczne do poprawnego zarchiwizowana pracy w systemie.
Kilknij w ten link, przekierowuje on do systemu APD
Zalogować można się poprzez CAS do którego przekierowuje przycisk "zaloguj", znajdujący się w prawym górnym rogu strony. |
USOS Mail dla Studentów 08.11.2018 |
Instrukcja zawiera informacje o sposobie korzystania z elektroniczej poczty systemu USOSweb. Kilknij w ten link, aby przejść do instrukcji |
USOS Mail dla Pracowników 26.10.2018 |
Na potrzeby Pracowników naukowo-dydaktycznych opracowano instrukcję obsługi systemu USOS Mail, by usprawnić komunikację ze Studentami. Kilknij w ten link, aby pobrać instrukcję W razie dalszych problemów w obsłudze funkcjonalności, prosimy o kontakt pod adres usos@upwr.edu.pl |
Instrukcje dla pracowników administracyjnych USOS |
Kilknij w ten link, przekierowuje on do strony z instrukcjami dla pracowników administracyjnych USOS |
Protokoły zaliczeniowe - Prowadzący 27.09.2016 |
Szanowni Państwo, Do końca dnia 30.09.2016r. otwarty jest system edziekanat - koordynatorzy mogą wpisywać oceny. Kliknij tutaj, aby pobrać instrukcję logowania oraz wprowadzania ocen i wydruku protokołów. |
Kontakt - przedstawiciel studentów 22.04.2016 |
Szanowni Państwo, pragniemy poinformować, że wszelkie uwagi odnośnie funkcjonowania systemu USOS można przesyłać do przedstawiciela zespołu ds. wdrażania i obsługi systemu dziekanatowego, na adres mailowy: studentusos@upwr.edu.pl |
Więcej informacji można znaleźć na stronach Wydziałów |
Strona Wydziału BiHZ Strona Wydziału IKŚiG Strona Wydziału BiNoŻ Strona Wydziału MW Strona Wydziału PT |