Przedmioty 6 sem. - ekonomia - ekonomika gospodarki żywnościowej, st. I-go stopnia (lic) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez DZIEKAN WYDZIAŁU PRZYRODNICZO TECHNOLOGICZNEGO)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2016/17-L - Semestr letni 2016/17 2017/18-L - Semestr letni 2017/18 2018/19-L - Semestr letni 2018/19 2019/20-L - Semestr letni 2019/20 2020/21-L - Semestr letni 2020/21 2021/22-L - Semestr letni 2021/22 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2016/17-L | 2017/18-L | 2018/19-L | 2019/20-L | 2020/21-L | 2021/22-L | |||||
PEK/EŻ-SL>EGZDYPL |
![]() |
![]() |
brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2016/17
Semestr letni 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
PEK/EŻ-SL>MARKWGŻ |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2016/17
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Typy orientacji przedsiębiorstwa. Klasyfikacja potrzeb konsumentów. Cechy produktów. Klasyfikacja i pomiar rynków produktów żywnościowych. Czynniki wpływające na popyt i poziom cen produktów żywnościowych. Teoria zachowań konsumenta: modele zachowań konsumenckich, czynniki kulturowe, społeczne, osobiste i psychologiczne wpływające na zachowania nabywców. Metodyka badań marketingowych. Metody analizy marketingowej. Rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstwa. |
|
||
PEK/EŻ-SL>ORGIZARZP |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2016/17
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach przedmiotu określa się przedsiębiorstwo jako obiekt zarządzania funkcjonujący w zmiennym i dynamicznym otoczeniu. Omawia się składniki oraz funkcje zarządzania, podejmuje się zagadnienie tworzenia i doskonalenia struktur organizacyjnych. Prezentuje się kierunki i nurty w nauce o zarządzaniu. Prezentuje się sylwetkę współczesnego przedsiębiorcy/menedżera. |
|
||
PEK/EŻ-SL>PLIC | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Struktura i układ pracy dyplomowej. Zasady cytowania i korzystania z zasobów bibliotecznych. Formy graficzne i tabelaryczne prezentacji wyników badań. Zasady opisu i syntezy wyników badań. |
|
||
PEK/EŻ-SL>FPROBZAL | brak | brak | brak | brak | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Studenci zapoznają się z podstawowymi wiadomościami z zakresu gospodarki leśnej w aspekcie problemu zalesień gruntów porolnych nie nadających się do produkcji roślinnej i zwierzęcej |
|
||
PEK/EŻ-SL>RYNFIN |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2016/17
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot rynki finansowe zajmuje się podstawową wiedzą na temat zawierania transakcji różnych form kapitału pieniężnego, na różne terminy i w oparciu o różne instrumenty finansowe. Uczestnikami rynku finansowego są z jednej strony podmioty potrzebujące kapitału, kreujące popyt, natomiast z drugiej strony – podmioty dysponujące nadwyżkami finansowymi, tworzące podaż kapitału. Inwestorzy mają możliwość osiągania korzyści z posiadanych oszczędności i ograniczania ryzyka poprzez dywersyfikację portfela aktywów. Zagadnienia przedmiotu pozwalają poznać różne instrumenty finansowe pozwalające przedsiębiorcom na optymalną strukturę finansowania, a inwestorom lokować wolne środki przy dowolnym poziomie ryzyka. |
|
||
PEK/EŻ-SL>SEM6 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2016/17
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zasady przygotowania i opracowania pracy licencjackiej. Metodyka badań – realizacja i opracowanie wyników. Metody gromadzenia materiałów wtórnych i pierwotnych. Przygotowanie do egzaminu licencjackiego. |
|
||