(grupa przedmiotów zdefiniowana przez DZIEKAN WYDZIAŁU PRZYRODNICZO TECHNOLOGICZNEGO)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2017/18-Z - Semestr zimowy 2017/18 2017/18-L - Semestr letni 2017/18 2017/18 - Rok akademicki 2017/18 2018/19-Z - Semestr zimowy 2018/19 2018/19-L - Semestr letni 2018/19 2019/20-L - Semestr letni 2019/20 2020/21-Z - Semestr zimowy 2020/21 2020/21-L - Semestr letni 2020/21 2021/22-Z - Semestr zimowy 2021/22 2021/22-L - Semestr letni 2021/22 2022/23-Z - Semestr zimowy 2022/23 2022/23-L - Semestr letni 2022/23 2023/24-Z - Semestr zimowy 2023/2024 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2017/18-Z | 2017/18-L | 2017/18 | 2018/19-Z | 2018/19-L | 2019/20-L | 2020/21-Z | 2020/21-L | 2021/22-Z | 2021/22-L | 2022/23-Z | 2022/23-L | 2023/24-Z | |||||
PAG-SE>ANTFACECO | brak | brak | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Charakterystyka najważniejszych czynników antropogenicznych (ze szczególnym uwzględnieniem rolnictwa) oraz ich wpływ na strukturę i funkcjonowanie najważniejszych ekosystemów (w skali globalnej i lokalnej) |
|
|||||||||
PAG-SE>CROSSCMAN | brak | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2017/18
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z podstawową wiedzą z zakresu zarządzania międzykulturowego, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu różnych kultur na zachowania w biznesie. Podczas kursu studenci będą mieli możliwość poznania różnych typów negocjacji biznesowych, kulturowych zróżnicowań procesów motywacyjnych oraz strategii marketingowych w otoczeniu wielokulturowym. |
|
|||||||||||