Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing w praktyce lekarza weterynarii MWW-SJ>F10Marketing
Wykład (WYK) Semestr letni 2021/22

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Zakres tematów:

1 i 2. PODSTAWY MARKETINGU

wprowadzenie w zagadnienia marketingu (elementy składowe, marketing-mix), marketing usług (usługa i jej składowe, standaryzacja usług, usługa jako kontakt osobisty)

3 i 4. OBSŁUGA BEZPOŚREDNIA

- telefon jako narzędzie pracy. kontakt bezpośredni, cechy indywidualne, pierwsze wrażenie, „efekt aureoli”, budowanie relacji lekarz wet – klient

5 i 6. JAKOŚĆ USŁUG

kryteria jakości, wartość dodatkowa, poziom obsługi klienta, kompetencja i odpowiedzialność lekarza wet., specjalizacja w zawodzie, jakośc usług wewnetrzych, wartość dodana, wyznaczniki jakości postrzegane przez klienta, dbałośc o szczegóły, system zapewniający trwałość jakości usług, zarządzanie jakościa usług, TQM

7 i 8. LOJALNOŚC KLIENTÓW

- istota lojalności w biznesie, budowanie drabiny lojalności, motywowanie lojalności, konstruowanie programów lojalnościowych

9 i 10. REKLAMA a INFORMACJA

zasady przekazu reklamowego, schematy działania reklamy (AIDA, DAGMAR, SLB) dobór mediów, projektowanie kampanii informacyjnej/reklamowej, etyczne aspekty reklamy, regulacje samorządowe, system informacji wizualnej

11 i 12. ETYKA BIZNESU

etyka zawodowa lekarza weterynarii, etyczne zasady prowadzenia działalności gospodarczej, zasady uczciwej konkurencji, regulacje samorządowe, odpowiedzialność zawodowa lekarza weterynarii, Kodeks Etyki Lekarza Weterynarii, Kodeks Dobrej Praktyki Weterynaryjnej (GVP)

13 i 14. PUBLIC RELATIONS

charakterystyka zagadnienia, zastosowanie zewnętrzne i wewnętrzne, dobór środków, cele

15. ZALICZENIE – praca pisemna

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
0/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-3 (2024-06-10)