Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

MARKETING PZI-SE>MARK
Wykład (WYK) Semestr zimowy 2017/18

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Zakres tematów:

Tematyka wykładów:

1. Marketing - wprowadzenie.

2. Podział rynków i sposoby określania jego wielkości. Otoczenie i orientacja przedsiębiorstw.

3. Potrzeby nabywcy jako centrum uwagi działań marketingowych.

4. Marketing mix jako koncepcja planu marketingowego.

5. Polityka produktowa w miksie marketingowym. Produkt marketingowy – definicja, typy, struktura.

6. Budowanie oferty asortymentowej. Cykl życia produktu marketingowego. Macierz BCG.

7. Polityka cenowa w marketingu. Główne narzędzia. Typy cen i sposoby ich wyznaczania.

8. Dystrybucja w marketingu. Klasyfikacja kanałów dystrybucyjnych.

9. Polityka promocyjna. Prawidłowy sposób komunikacji z nabywcami. Główne narzędzia promocji w miksie marketingowym. Reklama i sposoby jej tworzenia.

10. Specyfika marketingu w agrobiznesie i na obszarach wiejskich. Czynniki wpływające na popyt i poziom cen w agrobiznesie.

11. Marketing żywności. Marketing środków do produkcji rolnej. Marketing usług rolniczych.

12. Teoria zachowań konsumentów.

13. Badania marketingowe – źródła danych, metody prowadzenia, zastosowanie.

14. Konkurencja rynkowa i jej znaczenie w działaniach marketingowych przedsiębiorstw.

15. Podsumowanie wykładów.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
MAREK PRYMON 0/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu.
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-3 (2024-06-10)